joi, 12 februarie 2009

Despre

Este primul post si ar trebui sa fie unul explicativ: precum sugereaza si titlul, acest blog este dedicat picioarelor vedetelor autohtone. Astept propuneri de femei cunoscute romanilor pentru a le face un portofoliu de poze si comentarii cu si despre picioarele lor.
Este pentru cei care de mult se gandesc la picioarele vedetelor noastre de televiziune. Acest blog le va permite sa sa faca astfel de vizionari; sa nu mai astepte emisiuni intregi doar pentru a zari pret de 3 secunde degetele, talpile ori sandalele mondenelor autohtone. Sunt deschisa oricaror sugestii, observatii si comentarii pentru a face acest blog un loc de intalnire pentru toti romanii cu foot fetish!
Deoarece cred ca majoritatea comentariilor vor avea ca tematica foot fetish-ul, pe care il si incurajez, imi rezerv dreptul de a sterge mesajele indecente si cu un continut explicit sexual.

18 comentarii:

  1. Salut initiativa!....sper ca blogul sa aibe cati mai multi adepti!

    RăspundețiȘtergere
  2. este o idee foarte buna! majoritatea sclavilor au acest fetish! eu am fost intai atras de foot-fetish ca apoi sa aflu ca exista bdsm si ca e ceva normal pentru multi dintre noi! mai ales ca e vorba de vedete, avem multe picioare superbe de admirat! doresc o viata lunga acestui blog si multe felicitari stapanei pentru aceasta idee geniala! sclavsupus25

    RăspundețiȘtergere
  3. ideea de a vb despre foot fetish este buna,pacat ca nu se poate materializa si in ceva real...cei cu foot fetish sunt priviti ca anormali

    RăspundețiȘtergere
  4. Pers care au inclinatie catre foot fetish in cate categorii se impart?Mie imi place laba piciorului.Pozele tale si cei ce le comenteaza,tind spre moda incaltamintei!Pe site-urile externe,e o intreaga industrie a foot fetish-ului.La noi de ce nu exista si sunt rare pers care sa vb despre asa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  5. inca ceva,picior...mi-a tresarit inima cand te-am vazut pe freedating dar am realizat ca e o invitatie pt accesarea acestui blog!

    RăspundețiȘtergere
  6. se pare ca nu raspunzi,oricat de mult mi-as dori...sunt multi barbati ce au inclinatie spre foot fetish dar inexistente pers feminine care sa le indeplineasca poftele!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pt anonim : cu cat prezenta celor cu foot fetish este mai mare, cu atat nu vor mai fi considerati anormali. Sper ca si acest blog sa ajute la "normalizarea" celor care apleaca privirea sa se mai uite putin la piciorul ei...

    RăspundețiȘtergere
  8. brutt: sper doar sa nu mi se reproseze mie ceva. Nu sunt raspunzatoare pt fenomenul foot fetish in Romania! Ba din contra cred ca am fost prima si singura care am incercat sa formez o comunitate de foot fetish in tara noastra. Si din pacate am remarcat ca majoritatea romanilor pasionati de picioare sunt de proasta calitate; spre deosebire de cei de afara...!

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu sunt pasionat de foot fetish ... ma bucur ca am gasit un blog pe care pot discuta dspre asta ... deoarece dak leas spune pretenilor mei nu mar intelege ... as vrea o explicatie a acestui fenomen "foot fetish" cat mai detaliata:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu la fel...Prima oara am crezut ca sunt nebun.Lasati-mi id-urile voastre...

    RăspundețiȘtergere
  11. Am si eu virusul "foot fetish", si ii multumes lui Dumnezeu pwntru asta ! Din pacate inca n-am intarnit o fata cu aceleasi inclinatii dar sunt optimist ! Felicit initiativa asta cu blogul si de asemenea, sper sa vad o comunitate foot fetish in Romania!

    RăspundețiȘtergere
  12. pe mine picioarele femeilor ma excita la maxim iubesc foot fetishul chiar daca nu am facut pana acum poate imi gasesc pe cineva si bine a zis cel de sus.si eu as vrea o astfel de comunitate

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt din botosani si as da orice ca sa imi satisfac pofta de feet fetish...

    RăspundețiȘtergere
  14. picior, te rog scrie-mi la adresa gadiltalpi@yahoo.com. Mi-ar place sa vorbesc cu tine despre acest fetish. Am 29 de ani, sunt de profesie inginer, sunt foarte curat; am acest fetish de cativa ani, dar nu l-am putut satisface. Scrie-mi pe adresa de mail, sper ca vom putea vorbi mai multe. Multumesc. Asa cum ai scris putin mai sus, si mie imi plac lucrurile cu gust, arta, talpile curate cu o pedichiura care intr-adevar sa trezeasca latura senzualului in fiecare din noi. Foot fetish e mai mult decat sa lingi niste talpi, sau sa le masezi usor... Astept sa-mi scrii.

    RăspundețiȘtergere
  15. dude...te respect dar totusi nu cred ca un pusti de 15 ani va gasi o fata/femeie cu care sa faca un footfetish

    RăspundețiȘtergere
  16. Cred ca sunt singurul care a experimentat foot-fetishul deci va pot spune sa nu renuntati sa cautati,sa venerezi picioarele unei fete/femei,sa le lingi si saruti este o senzatie de placere maxima,eu respect acest fetish care devine cat mai normal pe zi ce trece,sper sa ai noroc la blog.

    RăspundețiȘtergere
  17. Am un feet fetish de la vreo 6-7 ani , acum am 14 si pfuai...mor de nerabdare sa practic acest lucru :D

    RăspundețiȘtergere