duminică, 15 martie 2009

Gina Pistol - pentru revenire...


Ca sa iti revii brutt... Stiu ca nu vezi talpile foarte clar (am desus ca iti place partea asta anatomica a corpului). Daca da, iti plac talpile cu riduri si cute (specifica sectorului trecute de prima tinerete; dar nu numai !!!) sau cele cu pielea intinsa ?

33 de comentarii:

  1. avand in vedere ca nu pot posta comentarii cu continut explicit sexual si nici indecente...da,este partea anatomica de-mi place cel mai mult...din aceasta parte se pot incepe multe...imi plac cele care fac un pic de cute dar nu-mi displac nici cele tinere...important e sa fie bine ingrijite si moi la atingere...gina are picioare frumoase per ansamblu

    RăspundețiȘtergere
  2. fa-mi si mie un hatar,te rog....undeva in lumea asta virtuala...sunt niste picioare date cu oja rosie in sandale argintii...ale tale?...da sau nu

    RăspundețiȘtergere
  3. una peste alta...esti mai vedeta decat astea ce apar peste tot...ai blogul tau,stii sa captezi atentia unui barbat,stii sa scrii...deci poti pune si tu poze cu picioarele tale

    RăspundețiȘtergere
  4. ai idee cate picioare date cu oja rosie in sandale argintii sunt in lumea asta virtuala. eu sper sa nu fie nici o poza cu mine postata pe undeva; dar in acelasi timp am multe poze cu multe culori de oja si sandale...

    RăspundețiȘtergere
  5. si te rog brutt nu o lua pe urmele lui masm !

    RăspundețiȘtergere
  6. eram curios sa pot o discutie cu o pers feminina care are astfel de placeri...sunt inexistente in tara noastra in timp ce afara e o intreaga industrie a foot fetish-ului,inclusiv cu datinguri pe tema asta...nimic mai mult!...pe unde am gasit nickul tau si invitatia la acest blog,ti-am lasat cate un msg si niciun raspuns...merci mult!...voi continua sa comentez pozele vedetelor autohtone

    RăspundețiȘtergere
  7. Toate picioarele la timpul lor ...! Iar apropos de curiozitatea ta, cred ca blogul asta se chinuie sa ti-o satisfaca (mai putin datingul, deocamdata)...!

    RăspundețiȘtergere
  8. recunosc,mi-o satisface intr-o foarte mica masura dar daca am intrat in jocul asta,caut sa nu te las sa te descurci singura cu acest hobby...dezamagit de "distanta" interpusa(datingul nu a fost luat in calcul niciodata),ca nu pot discuta liber cu o open mind in foot fetish

    RăspundețiȘtergere
  9. iti dau un deget brutt... nu incerca sa iei tot piciorul...!

    RăspundețiȘtergere
  10. P.S. Multumesc oricum pantru companie !

    RăspundețiȘtergere
  11. nu tot piciorul,doar talpile si degetele!
    p.s. Cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt nenumarate femei in Romania interesate sa le fie adorate picioarele. Din placere, evident, nu contra cost. Poate nu ai stiut tu sa cauti prea bine.

    RăspundețiȘtergere
  13. da-mi macar un indiciu...nu prea cred ca din placere,pe criza asta!

    RăspundețiȘtergere
  14. am dat si de tine,in cautarile mele dar am vazut ca,de regula,foot fetish e incadrat la si altele...bdsm-ul,penetrarea,uro si altele sunt la moda!

    RăspundețiȘtergere
  15. Mi se pare o tampenie sa spui ca o anumita practica BDSM sau Fetish "este la moda". Fiecare este liber sa faca exact ceea ce ii face placere, fara sa fie obligat sa faca compromisuri. Nu stiu unde ai vazut tu ca foot fetish este incadrat la "si altele"?? Acum ceva timp eu imi cautam uns clav strict pentru picioare si nimic mai mult. Nu incercam sa te atrag spre mine cand am spus ca sunt multe care o fac si fara bani. Spuneam doar o realitate. Eu stiu cel putin inca 4-5 femei dominatoare sau switch care domina din placere. In plus multe femei vanilla accepta sa le fie adorate picioarele sau sa calce in picioare un barbat.

    RăspundețiȘtergere
  16. nu intru in polemica cu tine...am dat anunturi peste tot si nimic...din alea multe care exista!
    P.s. picior...pe unde mai esti?!

    RăspundețiȘtergere
  17. brutt: scuze pt intarziere! ma bucara faptul ca numarul vizitatorilor sporeste (rapoartele google) dar nu si interesul pt a comenta pozele. ma gandesc sa revin la vechile obiceiuri : stapana69...

    RăspundețiȘtergere
  18. picior:ce obiceiuri am ratat?!

    RăspundețiȘtergere
  19. o sa reiau tematica blogului stapana69. in cazul in care nu ai prins acele vremuri, o sa te prinzi din mers pe noul blog. o sa-ti comunic aici cand vom avea o noua adresa!

    RăspundețiȘtergere
  20. Bine te-am gasit. Ti-am pus link de pe site-ul meu. Eu cred ca este mai bun acest format de blog decat cel al Stapanei69. In felul asta nici nu mai dai vreo speranta sclavilor naivi :P

    RăspundețiȘtergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  22. pana acum nu am gasit nicio persoana cu care sa practic acest lucru, intrucat am acest fetis... ma puteti ajuta? sunt din galati

    RăspundețiȘtergere
  23. Totu-i pe bani in ramura asta sau e f greu sa patrunzi si trebuie sa adopti o atitudine umila

    RăspundețiȘtergere
  24. Serios brutt? Ai uitat sa spui ca in primul rand trebuie sa profiti de sansele care ti se ofera. Nu ti-am cerut bani, nu ti-am cerut atitudine umila ci doar respect si ai contramandat singur intalnirea programata. De ce spui lucruri inexacte?

    RăspundețiȘtergere
  25. am vorbit in general...in particular,adevarul e undeva la mijloc...

    RăspundețiȘtergere
  26. Mi-a fost imposibil sa nu ma simt vizata, brutt

    RăspundețiȘtergere
  27. Sunteti vizata doar...pt adorare!!!

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna seara!
    Aflu cu bucurie ca exista si in web-ul romanesc macar un blog si o umbra de forum dedicate pasionatilor de foot-fetish.
    Constat insa cu amaraciune ca proiectul este inactiv de mai bine de un anotimp. L-ati abandonat?
    Mi s-ar parea pacat, tinand cont macar de calitatea oamenilor (chiar daca putini) care impartasesc aceasta pasiune si de izolarea lor intr-o societate cvasi-primitiva, din aceasta perspectiva cel putin...
    Cu stima,
    Liviu

    RăspundețiȘtergere
  29. DE CE NU AI MAI CONTINUAT?????


    UN BLOG REUSIT!
    TE RUGAM, REVINO!

    RăspundețiȘtergere
  30. Sunt un maniac foot fetish. clopot.argint@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  31. i-as linge picioarele si tot trupul nonstop

    RăspundețiȘtergere