miercuri, 11 martie 2009

Gina Pistol

Sa va aud ...

10 comentarii:

  1. Picioare goale,degete lungi,oja la fel(unghii+picioare),glezna fina...e cea mai reusita poza de pe blog...felicitari!
    P.S.Nu mai fac altfel de observatii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te rog brutt mai priveste o data atent degetul mic. Nu ti se pare o asimetrie ...?

    RăspundețiȘtergere
  3. este dar ce mai conteaza 4 din 5 sunt lungi....apoi,se vad toate de la un picior...nu ma pricep la tendinte dar nu stiu de ce vedetele noastre nu-si scot in evidenta unghiile cu o culoare vie de oja?

    RăspundețiȘtergere
  4. off-topic...nu ma pot abtine...nici pe olx nu raspunzi?

    RăspundețiȘtergere
  5. Inteleg ca tu esti tot timpul online brutt...! Nu este si cazul meu. Iti repet : e un hoby pentru mine; in nici un caz un job...!

    RăspundețiȘtergere
  6. rosu,visiniu,portocaliu,galben,verde,gri si nu in ultimul rand negru!...inteleg ca e un hobby dar observ disparitia unor persoane care erau abonate la comentarii...de ce oare?

    RăspundețiȘtergere
  7. E posibil brutt sa fie vina mea. Din pacate nici nu am cu cine sa mai impart vina. Mi-o asum in totalitate! Totusi din statisticile oferite de google se pare ca sunt vreo 100-200 de oameni care se uita zilnic la picioarele postate... Eu sunt multumita si numai cu tine brutt; cat te-oi mai avea si pe tine ca probabil nici tu nu o sa faci purici pe aici...! Bine macar ca nu barfesc de una singura !

    RăspundețiȘtergere
  8. din aia 100-200,numai eu intru de 20 ori pe zi sa vad daca ai raspuns!...o sa ma ai mult si bine...pacat ca nu-mi oferi o cale mai putin oficiala de a vb despre acest fenomen!

    RăspundețiȘtergere
  9. Gina frate ! E superba de sus pana jos !

    RăspundețiȘtergere