vineri, 13 martie 2009

Monica Columbeanu - degete oribile

Daca tot am inceput sa fim carcotasi cu picioarele vedetelor noastre, cred ca in cazul Monicai Columbeanu o sa avem mult de carcotit...! O luam usor-usor cu o poza care ne va da o idee despre asimetria degetelor ei de la picioare. Ma uit mai atenta si parca ar fi taiate cu o unghiera de catre un scolar ...! Majoritatea barbatilor ar trece cu vederea peste picioarele ei oribile si i-ar face multe chestii... ma intreb oare si barbatii de pe blogul asta... ?

9 comentarii:

  1. nici nu ma pot uita prea bine...imi provoaca repulsie...cat imi plac mie degetele lungi dar astea sunt prea lungi!...unghiile taiate cu satarul sau oja luata?...apoi si venele alea ce ies in evidenta...brrrr!...iata ce face incaltamintea stramta si tocurile inalte

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt complet de acord cu tine cu exceptia ultimei fraze. Dar intradevar oribile degete! Oribil caracter! Oribila! Hai ca pe Monica Columbeaunu am distrus-o! Nu-mi explic de ce dar parca sunt usor satisfacuta...!

    RăspundețiȘtergere
  3. pacat ca i-ai dat atentie mai mult decat se cuvenea...iar te contrazic...folosirea incaltamintei neadecvate,poate duce la deformarea degetelor...parerea mea,nu mai publica nicio fotografie cu columbeanca...nu mai vreau sa fiu oripilat!

    RăspundețiȘtergere
  4. oricum i-as suge degetele de la picioare

    RăspundețiȘtergere
  5. oare cei ce comenteaza au grija de piciorusele
    nevestelor(daca sunt insurati) sa le sarute sa le dea seara cu crema pe degetele sa le mangaie
    si sa aiba grija de ele
    si e ceva minunatsi le doresc multor femei sa aiba parte de asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  6. mie mi se par suer sexy degetele ei, exact cum imi place mie k al doilea deget sa fie mai lung k primul,mmmmmce i le as suge

    RăspundețiȘtergere
  7. Cateva idei de picioare de vedete.... Raluca Arvat + restul prezentatoarelor de sport, in special cele de la Antena 1 si Realitatea TV. Anna Lesko....

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai..fratilor,voi nu vedeti ce sheletica este,chiar si dupa ce a nascut!!!
    Uitati-va la coapsele ei pe interiorsi o sa va aduceti aminte de supravietuitorii lagarelor de concentrare din al doilea razboi mondial.
    Irinel ,si-a dat seama ca s-a pacalit,dar a apucat moldoveanca sa-i toarne un copil...
    Dupa ce ca e urata si schiloada mai e si rea...
    Dar ce nu fac moldovencele sa scape de saracie..

    RăspundețiȘtergere
  9. c-a fosta sotzie de shef ce cartel Columbiana de droguri shi care arata c-a porky pig,atunci e normal.

    RăspundețiȘtergere